16.02.2012

Tajemnicze miejsca.

     Nie mając w tej chwili nic ciekawszego do roboty, postanowiłam odświeżyć nieco szatę graficzną bloga. Nie mogąc się zdecydować (podobno to taka przypadłość kobieca - nieumiejętność podejmowania decyzji), które zdjęcie umieścić tym razem, wybrałam aż 5. Ciekawa jestem czy znajdzie się osoba, która odgadnie jakież to miasta zostały na nich uwiecznione? Dla osoby która odgadnie bezbłędnie czeka nagroda. 
PS. lukaszet - Ciebie tym razem zabawa ominie, bo znasz wszystkie 5 miejsc.

7 komentarzy:

  1. Tego z tymi krasnalami nie kojarzę za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, bo byłam tam zanim się poznaliśmy :)Więc i tak byś nie wygrał, żałuj bo nagroda jak zwykle fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie odpowiadam: to Syzyfki we Wrocławiu.

    Nagrodę wyślesz pocztą czy przekażesz osobiście jak będę w Kraku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przecież Ty nie startujesz w konkursie. jest wyraźnie napisane w Post Scriptum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post Scriptum jest nieważne. Napisałaś że znam wszystkie 5 miejsc, co nie musiało być prawdą, bo we Wrocławiu nie byłem.

    Pakuj prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak, to jako zwycięzca dostaniesz prezent w Krakowie :) (wspomniałam że prezentem jest żywy chomik?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłem jeszcze chomika ale z chęcią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń